Translate

utorak, 13. siječnja 2015.

BORAVAK U BOLNICI I DOLAZAK DOMA SA BEBOM


Boravak u bolnici nije baš bio nešto posebno. Poslije poroda sam bila toliko gladna da bi svašta pojela. Nisu mi dali ništa za jesti, već su me priključili na infuziju, i ostavili u hodniku na krevetu. Nije bilo mjesta u sobi, pa smo mi žene koje smo rodile smjestili u hodnik. Tamo sam bila nekih sat vremena, dok nisu sestre došle po mene i odvele me u sobu. Bila sam u sobi sa svojom cimericom koja je bila samnom na indukciji. Ona je rodila par sati prije mene dečkića od 4200 grama. Moj mališan rodio se sa 3450 grama i 53 cm dugačak. Nedugo nakon što su me dovezli u sobi, donijeli su nam naše bebice. Taj prvi kontakt na kožu nikad neću zaboraviti. Bilo je prekrasno, predivno je mirisao. Nedugo zatim došla je sestra i pomogla nam pri dojenju. Mlijeko je bio početni kolostrum. Bilo ga je toliko malo, da je moj bebač htio stalno sisati. Počeli su prvi problemi, dobio je žuticu i nije htio jesti, samo je spavao. Kad bi trebao jesti nije se mogao probuditi, koliko ga je ta žutica umorila. Morao je ići na foto sunčanje. Nisam bila sretna, ali šta se tu može. Cijeli dan i noć sam bila bez njega. Hranili su ga adaptiranim mlijekom, jer je sestra rekla da nemam dovoljno mlijeka, i da je bebač gladan. Bila sam toliko tužna što ne mogu dojiti, i što nije sa mnom. Preživjeli smo i taj dan i noć, i opet je bio samnom. Došla je pedijatrica i rekla da je sad dobro, no da ga trebam stalno dojiti. Poslušala sam i nju, te ga dojila cijeli dan i noć. Sutradan smo išli doma. Napokon nakon 10 dana boravka u toj bolnici. Sestre na babinjama moram pohvaliti. Stvarno su jako ljubazne i puno su mi pomogle. Doktori su druga priča. O njima sam vam već pisala. Napokon idemo doma. Muž i moji roditelji su došli po nas. Doma su nas dočekali prabaka i druga baka i puno kolača. Jedva sam čekala da se najedem poštene hrane. U bolnici je sve bljutavo, suho i nije posoljeno. Kad smo došli doma, prvi puta sam pošteno vidjela svoju bebu. To je toliko lijepo dijete, nisam mogla vjerovati da sam ga ja rodila. Bila sam presretna i ispunjena nekom radošću koju ne mogu ni opisati. Slijedilo je  prvo presvlačenje i maženje sa bebicom. Svi su bili oko bebice. Bake su bile opčinjene bebicom. Toliko sreće nisam nikad vidjela u njihovim očima.

1 komentar:

  1. SEZONA POZDRAV SVIH, ZOVEM SE PAUL i ja sam iz Hrvatske, moja djevojka i ja smo zajedno više od 6 godina u posljednjih nekoliko tjedana, imam problema s njom, ne sviđa mi se ova žena i Želim je oženiti, ali s vremena na vrijeme osjećam se pomalo zbunjeno zbog toga i pitao je je li vjerna vezi ... Sve dok jednog dana nisam došao kući kasno jer sam izašao s prijateljima (suradnicima) i kada Bio sam kod kuće, stvarno se ljutila na mene jer je saznala da sam izašao s nekim damama, pa je napustila svoj dom i obećala da se nikad neće vratiti, stvarno sam se osjećala loše, ali zadržala sam to za sebe i nisam to dijelila s drugima. I vratila se svom dugogodišnjem bivšem ljubavniku izjavivši da je bolji i iskreniji od mene. Dok sam bio na mreži na Facebooku, vidio sam svjedočenje velikog ljubavnog liječnika Dr.Alabe o tome kako pomaže drugima koji su u istoj situaciji sa mnom, nikada mu nisam vjerovao, ali nešto u meni je samo reklo da to trebam isprobati i kontaktirao ga je i rekao mi o onome što prolazim kroz on se samo nasmijao i rekao da se ne bih brinuo da ću od 15 sati primiti poziv od nje, i uistinu nedugo zatim nazvao me od nje govoreći mi da joj je žao zbog što je učinila i da bismo se trebali vratiti, prvo sam pomislio da je to šala dok nije došla k meni obećavajući, trenutno smo oboje zaista sretni zajedno, i obećavam sebi da ću to podijeliti s cijelim svijeta, ovo je njegova adresa e-pošte: (dralaba3000@gmail.com) ili ga možeš kontaktirati putem whatsappa: (+ 2349071995123) želim ti sve najbolje .---------------- ------------------------

    OdgovoriIzbriši