Translate

nedjelja, 18. siječnja 2015.

MOJE NAJDRAŽE

Htjela bih se ispričati onima kojima se ne sviđa moj blog. Ne morate ga čitati. Na pisanje ovog bloga odlučila sam se, da pomognem budućim majkama. Naravno da je svaki porod jedinstven . Imala sam vrlo težak porod, te sam tim blogom htjela pomoći. Željela sam da pročitate kako doktori vrijeđaju i trudnice nemaju pravo glasa. U redu ako se nekome ne sviđa ne mora čitati. No da se vratim na svoje malo zlato. Moje dijete je meni sve. Za njega živim, i za njega bih sve napravila. Vrijeme nam prolazi u igri i međusobnom upoznavanju. Nažalost skroz smo prestali dojiti, jer neće ni blizu. Ne voli se baš kupati. Čim ga stavim blizu vode jako vrišti. Obožavamo šetnje, pogotovo one duge, jer je toplo. Iz dana u dan napreduje. Najljepše mi je kad mi se od uha do uha nasmije. Tada sam najponosnija majka na svijetu. Obožavam ga gledati dok spava, poput malog anđela. A tek dok se budi, i onako još snen se nasmješi. Ne mogu ni opisati sreću koju osjećam. Ne spava baš najbolje. Po noći se često budi. Vjerojatno je zbog zubića, nikako da izbiju van. Puno slini i sve grize. Nekad super jede, a ima dana kad skoro nista ne pojede. Takav je, živahan, stalno lamata nogicama, diže glavicu, okreće se na trbuh. Ne voli se preskidati. Čim ga stavim na spužvu krene vrištati. Sve ga zanima, stalno bi se nosio, gledao, dirao stvari,. Jako je znatiželjan. Ma on je moje najdraže, moje najmilije. U slijedećim postovima opisat ću Vam daljni razvoj mojeg mališana, problemi sa spavanjem i sl.

1 komentar:

  1. SEZONA POZDRAV SVIH, ZOVEM SE PAUL i ja sam iz Hrvatske, moja djevojka i ja smo zajedno više od 6 godina u posljednjih nekoliko tjedana, imam problema s njom, ne sviđa mi se ova žena i Želim je oženiti, ali s vremena na vrijeme osjećam se pomalo zbunjeno zbog toga i pitao je je li vjerna vezi ... Sve dok jednog dana nisam došao kući kasno jer sam izašao s prijateljima (suradnicima) i kada Bio sam kod kuće, stvarno se ljutila na mene jer je saznala da sam izašao s nekim damama, pa je napustila svoj dom i obećala da se nikad neće vratiti, stvarno sam se osjećala loše, ali zadržala sam to za sebe i nisam to dijelila s drugima. I vratila se svom dugogodišnjem bivšem ljubavniku izjavivši da je bolji i iskreniji od mene. Dok sam bio na mreži na Facebooku, vidio sam svjedočenje velikog ljubavnog liječnika Dr.Alabe o tome kako pomaže drugima koji su u istoj situaciji sa mnom, nikada mu nisam vjerovao, ali nešto u meni je samo reklo da to trebam isprobati i kontaktirao ga je i rekao mi o onome što prolazim kroz on se samo nasmijao i rekao da se ne bih brinuo da ću od 15 sati primiti poziv od nje, i uistinu nedugo zatim nazvao me od nje govoreći mi da joj je žao zbog što je učinila i da bismo se trebali vratiti, prvo sam pomislio da je to šala dok nije došla k meni obećavajući, trenutno smo oboje zaista sretni zajedno, i obećavam sebi da ću to podijeliti s cijelim svijeta, ovo je njegova adresa e-pošte: (dralaba3000@gmail.com) ili ga možeš kontaktirati putem whatsappa: (+ 2349071995123) želim ti sve najbolje .---------------- ------------------------

    OdgovoriIzbriši