Translate

četvrtak, 8. siječnja 2015.

Trudnoća

Kao što znate najljepši trenutak u životu svake žene je naravno rođenje dijeteta. To se i meni dogodilo=
. Bio je to 7.11. 2013. tada sam radila test na trudnoću i saznala da sam trudna=
. Bila sam presretna, no nisam vjerovala nakon prvog testa, morala sam kupiti i drugi koji je također potvrdio moje sumnje- trudna sam! Jeiiiiiiii to je bila prva reakcija, no kasnije je došao strah. Nisam znala kako reći dečku. Tajila sam mu dva dana da sam trudna, no ipak sam mu rekla pa šta bude. Moj savjet vam je da kažete dečku ili mužu odmah čim saznate da ste trudne. Moj dečko danas muž bio je presretan kad je saznao da sam trudna. Jer ako vas iskreno voli veselit će se s vama. Drugi dan sam otisla kod ginekologice da potvrdim. To isčekivanje kod ginekologice je bilo najgore, ali kad sam saznala da sam trudna 5 i pol tjedana to je bio najsretnijiii trenutak u mome životu. Kad sam došla doma, i moj dečko je bio presretan. Drugi korak je bio kako to reći svojim roditeljima. Tata mi je super reagirao, no mama nije baš, kao kako će ona tako rano postati baka i tako slične stvari. Slijedeći korak na koji smo se odlučili je vjenčanje. Zašto čekati već smo više od godinu dana skupa i živimo skupa. Bilo je to malo ali lijepo vjenčanje. Tada su uslijedili pregledi kod ginekologa jednom mjesečno. Naravno da svaka mama strahuje: da li je sve u redu s dijetetom, da li imaju neku upalu, da se nisu mozda otvorile. Najgori su mi bili ti pregledi. Jako su nelagodni i grubi barem kod moje ginekologice. Uvijek je bila gužva a trudnice su pregledavali kao na traci. No sve se to pretrpi samo da znam je li sve u redu sa bebom. Uslijedili su odlasci u kupovine. Kupovali smo stvari za našu bebu. Naravno kao i svaka buduća mama jedva sam čekala da primim svoju malu mrvicu u naručje=
. Dani su prolazili, ja sam bila sve krupnija, vise sam se odmarala, bila u isčekivanju bebe. U 6 mjesecu trudnoće već smo sve kupili: krevetić, komodu za presvlačenje, higjenske potrepštine , dobili brdo robice, nešto kupili. Sve sam oprala, ispeglala i sve je bilo spremno za dolazak našeg malog Matijee. Nisam rekla da se u trudnoći mora obaviti puno nepotrebnih pretraga kao npr: triple test. Nisam ga htjela napraviti jer sam privatno otisla u polikliniku Ginekos, no ipak sam morala ić u Petrovu i to napraviti. No ništa mi nije bilo teško, samo da znam da je sve u redu sa mojim dečkićem. Sa 35 tjedana krenula sam na preglede u bolnicu Merkur. Ti pregledi su bili uzasni. Svaki tjedan ić na preglede , gužve ogromne, čeka se po 5 sati. Na tim pregledima obavljaju ctg kojim mjere otkucaje srca bebe i otvorenost. Sve je bilo u redu, no nikako se nisam otvarala. Prošao je 16.7 termin svi smo bili u isčekivanju, no pregledom utvrđeno bebica skroz dolje u zdjelici no cerviks skroz zatvoren. Kad prođe termin ide se svaki drugi dan u bolnicu na preglede užas= . Došla sam na pregled na 41+3 i ostala u bolnici zbog indukcije poroda pošto se ne otvaram. Napokon mislila sam u sebi. Upoznat ću svoju bebu. No o tome ću pisati u slijedećem postu= . Nadam se da ste bar malo stekli uvid u moje osjećaje tijekom trudnoće. Ta sreća ne može se opisati riječima. To se mora doživjeti. U slijedećem postu Vas čeka moj porod i boravak u bolnici. Vidimo se uskoro dragi čitatelji= .

1 komentar:

  1. SEZONA POZDRAV SVIH, ZOVEM SE PAUL i ja sam iz Hrvatske, moja djevojka i ja smo zajedno više od 6 godina u posljednjih nekoliko tjedana, imam problema s njom, ne sviđa mi se ova žena i Želim je oženiti, ali s vremena na vrijeme osjećam se pomalo zbunjeno zbog toga i pitao je je li vjerna vezi ... Sve dok jednog dana nisam došao kući kasno jer sam izašao s prijateljima (suradnicima) i kada Bio sam kod kuće, stvarno se ljutila na mene jer je saznala da sam izašao s nekim damama, pa je napustila svoj dom i obećala da se nikad neće vratiti, stvarno sam se osjećala loše, ali zadržala sam to za sebe i nisam to dijelila s drugima. I vratila se svom dugogodišnjem bivšem ljubavniku izjavivši da je bolji i iskreniji od mene. Dok sam bio na mreži na Facebooku, vidio sam svjedočenje velikog ljubavnog liječnika Dr.Alabe o tome kako pomaže drugima koji su u istoj situaciji sa mnom, nikada mu nisam vjerovao, ali nešto u meni je samo reklo da to trebam isprobati i kontaktirao ga je i rekao mi o onome što prolazim kroz on se samo nasmijao i rekao da se ne bih brinuo da ću od 15 sati primiti poziv od nje, i uistinu nedugo zatim nazvao me od nje govoreći mi da joj je žao zbog što je učinila i da bismo se trebali vratiti, prvo sam pomislio da je to šala dok nije došla k meni obećavajući, trenutno smo oboje zaista sretni zajedno, i obećavam sebi da ću to podijeliti s cijelim svijeta, ovo je njegova adresa e-pošte: (dralaba3000@gmail.com) ili ga možeš kontaktirati putem whatsappa: (+ 2349071995123) želim ti sve najbolje .---------------- ------------------------

    OdgovoriIzbriši