Translate

utorak, 13. siječnja 2015.

PRVI MJESEC SA BEBOM

Prva dan sa nasom bebom protekao je prelijepo. Bili su baka i deda, druga baka, prabaka. Svi su ga htjeli držati i maziti. Dojila sam ga, no primjetila sam da je nervozan, te sam mu ipak dala na bočicu bebimila. Sve je pojeo nekih 80 ml. Sve je proteklo super, i prvo presvlačenje pelene i prva noć. Nismo mogli vjerovati. Naša beba je spavala cijelu noć. Bio je presladak. Samo sam ga gledals i gledala. Nisam mogla vjerovati da je to moje dijete. Odmah sam ga zavoljela. Dosao je vikend i problemi s dojenjem. On je htio non stop sisati. Davala sam mu kad god je htio papati, no nije bilo dovoljno, bio je nervozan i plačljiv. Jedva sam čekala ponedjeljak da dođe patronažna. Ajde izdržali smo vikend, došao je ponedjeljak. Bili smo sami doma, tata nam je morao negdje ići. Sve je proteklo dobro. Pokazala mi je kako previti pupak. Rekla mi je neka dojim, no moram davati dohranu jer beba ne dobiva baš na kilaži. Dojila sam ga kad god je on htio sisati. Trudila sam se. Izdajala sam se svaki dan. Iz dana u dana je išao u dužinu i malo u širinu. Sa mjesec dana bili smo naručeni na prvi pregled kod pedijatrice. Izvagala ga je, izmjerila, cijelog ga je pregledala. Zaključila je da je sve u redu, no ne dobiva dosta na kilaži. Moramo uvesti dohranu, a i dalje dojiti. Svaki tjedan smo dolazili i napredovali smo. Dogodilo se ono neizbježno. Nije više uopće htio sisati. Samo je htio na bočicu. Bila sam toliko tužna. Većina je mene krivila. Govorili su: nemaš dosta mlijeka, ne trudiš se dovoljno i slične stvari. Bilo je to za mene dramatično iskustvo. Stalno su se bake petljale u odgoj, a bilo je svega. Bitno je da je moj maleni napredovao i da je sretna beba. Za njega bih sve napravila, pa mama zna najbolje. Tko će se brinuti najbolje za dijete, ako ne mama. Drage moje buduće mame, ne dajte da Vam se bake, djedovi, prabake mješaju u odgoj dijeteta. Vi znate što je najbolje za dijete. Moj maleni je sretna beba i obožava svoju mamu. U slijedećim postovima ooisivat ću razvoj svog dijeteta kroz mjesece.




1 komentar:

  1. SEZONA POZDRAV SVIH, ZOVEM SE PAUL i ja sam iz Hrvatske, moja djevojka i ja smo zajedno više od 6 godina u posljednjih nekoliko tjedana, imam problema s njom, ne sviđa mi se ova žena i Želim je oženiti, ali s vremena na vrijeme osjećam se pomalo zbunjeno zbog toga i pitao je je li vjerna vezi ... Sve dok jednog dana nisam došao kući kasno jer sam izašao s prijateljima (suradnicima) i kada Bio sam kod kuće, stvarno se ljutila na mene jer je saznala da sam izašao s nekim damama, pa je napustila svoj dom i obećala da se nikad neće vratiti, stvarno sam se osjećala loše, ali zadržala sam to za sebe i nisam to dijelila s drugima. I vratila se svom dugogodišnjem bivšem ljubavniku izjavivši da je bolji i iskreniji od mene. Dok sam bio na mreži na Facebooku, vidio sam svjedočenje velikog ljubavnog liječnika Dr.Alabe o tome kako pomaže drugima koji su u istoj situaciji sa mnom, nikada mu nisam vjerovao, ali nešto u meni je samo reklo da to trebam isprobati i kontaktirao ga je i rekao mi o onome što prolazim kroz on se samo nasmijao i rekao da se ne bih brinuo da ću od 15 sati primiti poziv od nje, i uistinu nedugo zatim nazvao me od nje govoreći mi da joj je žao zbog što je učinila i da bismo se trebali vratiti, prvo sam pomislio da je to šala dok nije došla k meni obećavajući, trenutno smo oboje zaista sretni zajedno, i obećavam sebi da ću to podijeliti s cijelim svijeta, ovo je njegova adresa e-pošte: (dralaba3000@gmail.com) ili ga možeš kontaktirati putem whatsappa: (+ 2349071995123) želim ti sve najbolje .---------------- ------------------------

    OdgovoriIzbriši